Lego de film/Lego the movie.

Twee weken geleden is in Nederland de Lego-film uitgekomen. Bij ons was het voorjaarsvakantie en ik ben samen met de kinderen en mijn vriendin en haar zoon naar de bioscoop gegaan om de film te kijken. Een superleuke film waar we allemaal van hebben genoten.

De directrice van school wist ook dat deze film uit zou komen en wist ook dat ik al eens Legopoppen van gips had gemaakt (zie hier). Ze heeft mij gevraagd of ik een aantal van de hoofdrolspelers van de film voor haar na kon maken. Ik ben er een tijd zoet mee geweest maar ik ben best tevreden over het eindresultaat. Hier zijn Lucy (Wyldstyle), Emmet en Batman!

Two weeks ago the Lego movie had its première in the Netherlands. We had spring break from school and I went to the cinema with the kids and my friend and her son to watch the movie. A super fun movie we all have enjoyed. 

The principal of our school also knew that this film would come out and she also knew that I had made plaster Lego dolls before (see here). She has asked me if I could make some of the main characters  of the film for her. It took me some time but I’m pretty happy with the end result. Here are Lucy (Wyldstyle), Emmet and Batman!

Lucy, Emmet, Batman

Lucy/Wyldstyle

Lucy, oftewel Wyldstyle. Lucy a.k.a.Wyldstyle.

Emmet

Emmet.

Batman

Batman.

One thought on “Lego de film/Lego the movie.

Geef een reactie

