Textielschilderij/Textiel picture

zwanen/swans

De nieuwe workshopruimte moest natuurlijk ook een beetje leuk aangekleed worden. Er staan en hangen verschillende dingen die ik zelf heb gemaakt, maar ook werkstukken die de kinderen tijdens één van de workshops hebben gemaakt.

Voor aan de muur heb ik een textielschilderij van twee zwanen gemaakt. Het idee zat al een tijd in mijn hoofd maar voor de opening heb ik het uiteindelijk ook gemaakt. Het was maar net op tijd af; ’s middags was de opening, ’s ochtends heb ik nog de laatste steekjes gemaakt!

The new workshop space had to be decorated as well of course. There are several things that I created myself, but also some pieces that have been made by the children during the workshops. I have made a textile “painting” of two swans to put on the wall. The idea was already in my head for a while but for the opening I finally made it. It was finished only just in time; the opening was in the afternoon, in the morning I made the last stitches!

zwaan/swan

zwaan detail/swan detail

zwaan/swan

zwaan detail/swan detail

zwaan detail/swan detail

zwaan detail/swan detail

zwaan detail/swan detail

zwanen/swans

One thought on “Textielschilderij/Textiel picture

Geef een reactie

