Kom binnen!/Please enter!

Vandaag was het dan eindelijk zover, de opening van mijn nieuwe workshopruimte. Meer dan een jaar ben ik bezig geweest om onze oude schuur om te bouwen tot een fijne werkruimte waar ik mijn workshops kan geven. Daarbij had ik natuurlijk hulp van onze aannemer, maar ook mijn man en een aantal vrienden hebben zo hier en daar een handje geholpen (waarvoor dank!).

Vandaag was er open huis en konden familie, buren, vrienden en bekenden een kijkje komen nemen. Er zijn aardig wat mensen geweest en iedereen vond het erg mooi geworden. Dat doet een mens goed! Genoeg geschreven, hier komen de foto’s. En om het extra leuk te maken steeds eerst een foto hoe het was en daarna eentje om te laten zien hoe het er nu uitziet. Veel plezier!

Today I finally had the opening of my new workshop space. Over a year I have been busy turning our old barn into a fine work space where I can give my workshops. Of course I had help of our contractor, but also my husband and some friends have lend a hand here and there (thanks!). Today there was open house and family, neighbors, friends and acquaintances could come and have a look. There were quite a lot of people and everyone thought it had turned out very nice. That makes one feel  good! Enough written, here come the pictures. And to make it extra fun I first show a picture of how it was and then one to show how it looks now. Enjoy!

DSCF0262

DSCF0729

DSCF0263

DSCF0731

DSCF0265

DSCF0728

DSCF0266

DSCF0732

2 thoughts on “Kom binnen!/Please enter!

Geef een reactie

