Deuren/Doors.

Is het je weleens opgevallen hoe saai de meeste voordeuren zijn? Terwijl het toch de eerste indruk geeft als mensen bij je op bezoek komen.

Gelukkig zijn er toch ook nog deuren te vinden die wel mooi zijn; ieder op zijn eigen manier. Soms door de vorm, soms door de kleur(en) en soms door de manier waarop de deur is “aangekleed”.

Ik heb inmiddels een hele “verzameling deuren” die mij soms ook inspiratie geven doordat ze kleurcombinaties hebben die ik zelf niet zo gauw bij elkaar zou zoeken of omdat ze bijvoorbeeld prachtig gevormd houtsnijwerk of siersmeedwerk hebben. Dit kan de basis zijn voor bijvoorbeeld een nieuw handwerkontwerp.

Bij dezen een kleine greep uit mijn collectie.

Have you ever noticed how boring most front doors are? Although it is the first impression when people come to visit with you. Fortunately, there are still doors to find that look nice; each in its own way. Sometimes by the shape, sometimes by the color (s) and sometimes by the way the door is “dressed up”. I have now a whole “collection of doors” which give me inspiration, sometimes because they have color combinations that I would not make myself , or because they have beautiful wood carving or ornamental wrought iron. This can be the basis for a new craft design. Hereby I give you a small selection from my collection.

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

deur/door

En tenslotte roep ik iedereen op om zijn of haar voordeur wat gezelliger te maken. Hang er een leuke krans aan, zet er een pot met fleurige bloemen naast of schilder hem in een spannend kleurtje. Ik zou het leuk vinden als je me een foto stuurt om te laten zien hoe jouw voordeur is opgeknapt. Misschien maak ik daar dan ook nog een bericht van.

And finally, I call on everyone to make their door a little bit prettier. Hang a nice wreath onto it, put a pot of bright flowers next to it or paint it an exciting color. I would like it if you send me a picture to show me how your front door has been refurbished. Maybe make I’ll make it another post.

One thought on “Deuren/Doors.

Geef een reactie

