Mutsje/Bonnet.

gehaakt mutsje/crochet bonnet

Op school weten ze me inmiddels prima te vinden als er weer iets geknutseld of gehandwerkt moet worden. Voor een nieuw project wilde één van de juffen een gehaakt mutsje hebben (klederdrachtstijl). Of ik dat kon. Ja hoor, daar wilde ik me wel op uitleven. Er was een patroon waar ik hier en daar wel wat op moest puzzelen maar uiteindelijk is het mutsje helemaal geworden zoals op het plaatje stond. Ik zet het patroon nu niet op mijn blog, dat komt misschien later. Maar mocht je het willen hebben dan stuur je maar een berichtje.

At school they know how to find me perfectly if something needs to be crafted or needle crafted. For a new project one of the teachers wanted a crochet hat (costume style). If I could do it. Yes, I was willing to give it a go. There was a pattern which was a little puzzling in some places but eventually the bonnet turned out just like the picture. I will not put the pattern on my blog now, maybe later. But if you want to have it then send me a message.

gehaakt mutsje/crochet bonnet

gehaakt mutsje/crochet bonnet

gehaakt mutsje/crochet bonnet

3 thoughts on “Mutsje/Bonnet.

  1. hallo,

    wat een mooi mutsje, is het mogelijk dat ik dit patroon kan krijgen?
    ik zie wel een reactie..

    groeten, katharina

Geef een reactie

