Vrolijk Kerstfeest!/Merry Christmas!

Vrolijk Kerstfeest allemaal!

Mijn moeder wilde voor Kerst graag een nieuw vogelhuisje hebben. In de grote voorraad met spullen die “altijd handig voor later” zijn vond ik alles wat ik nodig had. Reststukjes hout, een klein stukje dakleer en een oud rolgordijntje van rotan. Verf is er natuurlijk ook in overvloed bij ons en zo is dit vogelhuisje ontstaan.

Merry Christmas everyone!

My mother wanted for Christmas a new nesting box for the birds. In the large stock with stuff that’s “always handy for later” I found everything I needed. Small pieces of wood, a small piece of roofing material and an old blind made of rattan. Paint is also available in abundance in our house and that is how the nesting box was created.

nestkastje/nesting boxnestkastje/nesting box

Verder wilde ik graag een broche maken voor op mijn vest. Op internet (leve Pinterest!) had ik iets leuks gezien waarbij ze een oude ritssluiting gebruikten. Met dat idee ben ik aan de slag gegaan en hieronder zie je het resultaat.

I also wanted to make a brooch to put on my cardigan. On the internet (I love Pinterest!) I had seen something fun where they used an old zipper. With that idea I started and below you can see the result.

broche/brooche

broche/brooche

One thought on “Vrolijk Kerstfeest!/Merry Christmas!

Geef een reactie

