Vandaag was er bij ons in de plaats een beurs en ik kreeg de mogelijkheid om een paar van mijn knutselwerkjes te laten zien. Voor mij natuurlijk een mooie gelegenheid om mijn creatieve workshops voor kinderen te promoten. Ik wilde graag het uiltje dat Olaf had gemaakt (klik hier om het te bekijken), Femke’s dromenvanger (zie hier) en Olaf zijn vogelhuisje dat hij vorig jaar tijdens zijn partijtje heeft gemaakt (hier) laten zien. Ik moest alleen een manier verzinnen om dat op een leuke manier te doen. Uiteindelijk heb ik een boompje gemaakt waar alles aan en in kon.

Hier de foto’s van het maken van de boom en het resultaat op de beurs.

Today there was a fair in our town and I got the chance to show a few of my handicraft works. Of course, this was a great opportunity for me to promote my creative workshops for children. I wanted to show the little owl that Olaf had made (click here to view it), Femke’s dream catcher (see here) and Olafs’ birdhouse that he made during his birthday party last year (here). I only had to think of a way to do that in a nice way. Eventually I made a tree where everything could be put or hung on.

Here are the pictures of the making of the tree and the result at the fair.

Eerst heb ik een skelet gemaakt van elektriciteitsdraad en plakband.

First I made a skeleton of electricity wire and tape.

Met kranten heb ik de boom zijn vorm gegeven. Daar overheen een laag papier maché.

With newspaper I gave the tree its shape. On top of that a layer of papier maché.

De boom is helemaal af. Geverfd en met een paar blaadjes van vilt om het af te maken.

The tree is finished. Painted and with a few leaves made of felt to finish it off.

Ik heb de boom op een schijfje boomstam gelijmd.

I glued the tree on a slice of real tree.

En zo stond de boom op de beurs met de knutselwerken van de kinderen er in.

And this is the tree at the fair with the crafts of the children in it.

One thought on “

Geef een reactie

