Minidiorama 2012/Mini diorama 2012

Ook dit jaar is er bij ons in de plaats een groot modelspoor evenement. En ook dit jaar is daar weer een minidioramawedstrijd aan verbonden. De afgelopen twee jaar heb ik aan de wedstrijd mee gedaan (om mijn eerste diorama te bekijken kan je hier klikken). Dit jaar heeft mijn man me geholpen. Hij heeft het technische gedeelte voor zijn rekening genomen en ik was verantwoordelijk voor de aankleding. We zijn er behoorlijk lang mee bezig geweest en uiteraard moest er in de laatste week nog een heleboel gebeuren. Weten jullie meteen waarom ik de laatste tijd zo weinig berichten heb geplaatst.

Dit keer heb ik geen foto’s gemaakt van het hele opbouwproces. Maar natuurlijk zijn er wel foto’s van het eindresultaat.

Again, this year there will be held a big model railway event in our town . And also this year there is a mini diorama contest attached to it. The past two years I’ve entered the competition (to view my first diorama you can click here). This year, my husband helped me. He has taken care of the technical part and I was responsible for the decor. We have been working pretty long at it and of course a lot had to be done in the last week. Now you immediately know why I’ve posted so few messages lately. This time I didn’t make photos of the whole building process. But of course there are pictures of the end result.

En inmiddels kan ik, met enige trots, vertellen dat ons diorama de eerste prijs heeft gewonnen!

And now, with a little pride, I can tell that our mini diorama won the first prize in the contest!

5 thoughts on “Minidiorama 2012/Mini diorama 2012

  1. Hoi Petra,

    Wat hebben jullie dat (weer) ontzettend mooi gemaakt!!! Terecht de 1e prijs gewonnen lijkt me!
    Gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Saskia

  2. Hallo Petra, van harte gefeliciteerd met de eerste prijs. Jullie hebben hem verdiend vind ik, het diorama ziet er prachtig uit! Wat vonden Olaf en Femke er van?
    Groetjes van je trotse ouders!

  3. Het diorama is fantastisch mooi geworden een beetje een late reactie, maar toch nog heel hartelijk gefeliciteerd!
    Groetjes, Ineke.

Geef een reactie

