Schoolbord/Chalkboard

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Vandaag pak ik de draad weer op en ga ik hopelijk weer regelmatig een berichtje plaatsen!

Toen mijn kinderen een stuk kleiner waren vond ik het nog wel eens lastig om ze tijdens het koken in de gaten te houden. Toen heb ik op de keukendeur met schoolbordverf een groot vlak geschilderd. Een paar magneetstrips er omheen maakten het af (hoera voor Ikea!). Ideaal voor de kinderen om lekker op te tekenen terwijl mama in de keuken bezig is en belangrijke briefjes kunnen met een magneet aan de rand worden gemaakt. Twee vliegen in één klap en het neemt zelfs geen extra ruimte in. De kinderen, nu 7 en 8, vinden het nog steeds leuk om er af en toe op te tekenen en anders gebruik ik het zelf.

It’s been quiet for a while at my blog. Today I continue and hopefully I will put on a new message regularly again!

When my kids were a lot smaller, I found it sometimes difficult to keep an eye on them during cooking. I painted a large rectangle on the kitchen door with chalkboard paint. A few magnet strips around it to finish it off (hurray for Ikea!). Ideal for the kids to draw on while Mommy is busy in the kitchen. Important notes can be put on the strips with a magnet. Two birds with one stone and it doesn’t even take up extra space. The children, now 7 and 8, find it still fun to draw on it now and then and otherwise I use it myself.

 

 

 

 

 

 

One thought on “Schoolbord/Chalkboard

Geef een reactie

