Weinig nieuws/Little news

De laatste tijd heb ik niet zo heel veel creatieve dingen gedaan. De school is weer begonnen dus je zou zeggen dat er weer meer tijd voor mij is om te knutselen. Ideeën genoeg, nu nog uitvoeren.

Vandaag heb ik me wel aangemeld op Facebook! Ik hoor er veel mensen over en ik zou er een leuk netwerk op kunnen bouwen (ook voor mijn workshops). Nu nog uitvinden hoe het allemaal werkt!

Verder heb ik vandaag een link naar mijn herinneringsknuffels geplaatst op www.soyouthinkyourecrafty.com Elke tien weken wordt daar een soort wedstrijd voor creatievelingen gehouden. Ben benieuwd of ik bij de tien uitverkorenen ga horen. Wordt vervolgd…

Nu moet ik nog gaan werken aan een werkbeschrijving voor de dromenvanger en ik moet me ook maar eens op een nieuw project gaan storten.

Lately, I haven’t done very many creative things. School has started again so you would think that there is more time for me to craft. I have enough ideas, all I have to do is make them.

Today I subscribed on to Facebook! I hear many people talk about it and I would build myself a nice network on there(also for my workshops). I still have to work out how it functions!

 I have also placed a link to my remembrance toys today on www.soyouthinkyourecrafty.com Every ten weeks there is a kind of contest  for creative people. I wonder if I get voted into the top ten. To be continued …

Now I still have to work on the tutorial  for the dream catcher and I must also dive into a new project.

One thought on “Weinig nieuws/Little news

Geef een reactie

