Baby cadeautje/Baby gift

Zwemmen heeft natuurlijk niks met handwerken of knutselen te maken. Ook niet met kokkerellen of tuinieren. Eigenlijk hoorde het vorige bericht dus niet thuis op mijn blog….maar ik moest het wel  even kwijt natuurlijk.

Zowel Olaf, Femke als ik zijn alle drie bij dezelfde badjuf begonnen met zwemlessen. En deze juf heeft afgelopen vrijdag haar eerste kindje gekregen. Vanochtend ben ik met de kinderen op kraamvisite gegaan. Een prachtig mooi meisje. En natuurlijk had ik een cadeautje gemaakt. Voor de dochter van de badjuf is het een leuke eend geworden.

Swimming of course has nothing to do with needle craft or arts and crafts. And nothing at all with cooking or gardening. Actually the previous post should not be on my blog …. but I had to tell of course.

Olaf, Femke and I all started swimming lessons with the same swimming teacher. And she gave birth to her first child last Friday. This morning I went to see the baby along with the children. A beautiful little girl. And of course, I had made a gift. For the daughter of the swimming teacher it had to be a nice duck.

 

Geef een reactie

