Ik ben zo trots!/I’m so proud!

Vorige zomer mocht mijn dochter beginnen met zwemles. Mijn zoon was al een tijdje bezig. Na veertig jaar watervrees heb ik afgelopen zomer eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt en ben ik ook op zwemles gegaan. De kinderen vonden het geweldig! Elke keer als Olaf les had ging ik met Femke oefenen en als Femke les had ging ik met Olaf oefenen.

Olaf heeft inmiddels twee zwemdiploma’s, Femke is nog bezig voor het eerste. En vanavond mocht ik afzwemmen en zie hier, mijn diploma! Ik ben niet zo snel trots op mezelf maar in dit geval maak ik graag een uitzondering; ik ben SuperTrots!

Ik heb nog wat lessen over, misschien ga ik ook nog wel voor het tweede diploma….

My daughter started with swimming lessons last summer. My son was already having them for a while. After forty years of fear of water last summer I finally got the courage to take swimming lessons as well. The children thought it was great! Every time Olaf had his swimming lessons I went exercising  with Femke and when Femke had her lessons I exercised with Olaf.

 Olaf now has two swimming diplomas, Femke is still working for the first. And tonight I was allowed to take my swimming exam and look here, my diploma! I’m not proud of myself so quickly but in this case I’ll make an exception; I’m Super Proud!

 I still have some spare lessons, maybe I’ll also try to get my second diploma….

4 thoughts on “Ik ben zo trots!/I’m so proud!

  1. Hey Petra,

    IK lees nu dat je ‘m ook al hebt gehaald, nou super gedaan hoor….mag je idd ook best trots op zijn.
    Sika vond het vanmorgen helemaal geweldig, ze is erg blij met haar dromenvanger.

    groetjes Magdalena

Geef een reactie

