Bedankjes/Thank you gifts

Niet alleen onze kinderen gaan naar school, ik ben er ook zeer regelmatig te vinden. Het afgelopen halfjaar heb ik twee keer per week met twee kinderen gelezen en sinds twee jaar help ik op de maandagochtend met computerles. Deze week is de laatste schoolweek voor de zomervakantie en als bedankje hadden de kinderen iets voor mij geknutseld (en natuurlijk ook voor de andere leesouders).

Not only our children go to school, I am also to be found there very regularly. The past six months I’ve been reading twice a week with two children and since two years I help on Monday mornings with computer lessons. This week is the last week of school before the summer holidays start and the children crafted something for me as a thank you (and of course also for the other reading parents).

Voor het lezen kreeg ik dit knutselwerk. Een zonnebloem gemaakt van de “handen” van “mijn” leeskinderen. In het hart van de zonnebloem zit een zakje met zonnebloemzaad. Zou het al te laat om ze nog te zaaien? Ik ga het geloof ik deze week toch maar proberen.

For reading I got this handicraft work. A sunflower created from the “hands” of “my” reading children. In the heart of the sunflower is a bag with sunflower seed. Would it be too late to still sow them?  I think I’m going to try anyway this week.

Voor het helpen bij de computerles hadden een paar kinderen een mooie tekening voor me gemaakt en op de achterkant had iedereen iets voor me geschreven. Verder hadden ze allemaal een bloem van papier voor me gemaakt. Ik voelde me haast een beetje jarig!

For helping with the computer a few children made a beautiful drawing for me and everyone had written something on the back for me. Furthermore, they had all made a flower out of paper for me. It felt almost like a birthday!

Geef een reactie

