Rozen/Roses

De afgelopen week ben ik druk bezig geweest met een project in onze achtertuin. Daar heb ik veel van mijn “talenten” voor moeten gebruiken. Deze week komt het project als het goed is af en dan zal ik erover schrijven en foto’s plaatsen.

Vandaag blijft het bij een aantal foto’s van de rozen in mijn tuin. Helaas kan ik de heerlijke geur niet op internet plaatsen….

The past week I’ve been busy with a project in our back garden. I had to use many of my “talents” for it. If all goes well I’ll finish the project this week and then I will write about it and post photos.

Today I will only post  a number of photos of the roses in my garden. Unfortunately I can not place the delicious fragrances on the internet ….

Begint goed, de eerste foto is onscherp…Het is een roosje dat ik ooit als klein potplantje kreeg en het enige van dit soort dat het ooit heeft overleefd in mijn tuin.

What a start, the first photo is blurry…It’s a rose I once got as a small pot plant and it is the only one of this kind that ever survived in my garden.

 

 

 

Klimroos bij de schuur/Climbing rose at the shed.

Ons voortuintje waar ik best een beetje trots op ben (hij steekt alleen wel een beetje af bij de keurig aangeharkte tuin van de buren…).

Our little front garden of which I am kind of proud (although it looks a bit wild next to the perfectly raked garden of our neighbours…).

Deze rozen kleuren van abrikoos langzaam naar lichtroze. En ze ruiken heerlijk!

These roses change their color slowly from apricot to a pale pink. And they smell gorgeous!

Zijn ze niet prachtig?/Aren’t they gorgeous?

2 thoughts on “Rozen/Roses

Geef een reactie

