Nog een tas/Another tote bag

Een tijd geleden kwam ik een motief tegen waar ik iets mee wilde doen. Ik besloot het motief in twee verschillende technieken op een tas te maken; borduren en appliceren. Ik gebruikte een geruite katoen als ondergrond. Het resultaat vind ik zelf wel leuk maar ik weet niet of ik een volgende keer weer zo’n ondergrond zou kiezen.

A while ago I came across a motif with which I wanted to do something . I decided to make the motif in two different techniques on a bag; embroidery and appliqué. I used a checkered cotton as a base. The result I quite like myself  but I don’t know if I would choose such a background a next time.

 

One thought on “Nog een tas/Another tote bag

Geef een reactie

