Theemuts/Tea cosy

Deze theemuts heb ik gewoon voor de lol gemaakt, omdat ik hem zo leuk vond. Ik had er de perfecte stof voor liggen, een restje dat ik nog had liggen (ooit gebruikt om een bankje mee te bekleden). Het originele patroon heeft geen vleugels, die heb ik er zelf bij gemaakt. Het patroon is hier te vinden:  http://www.landleven.nl/doe-het-zelf/handwerken/article/377/kippentheemuts

 

This tea cosy I made just for fun, because I liked it so much. I had the perfect fabric for it, a leftover piece I had laying around (once used to refurnish a sofa). The original pattern didn’t have wings, I added them myself. You can find the pattern here:                                                                                  http://www.landleven.nl/doe-het-zelf/handwerken/article/377/kippentheemuts

Geef een reactie

