Gehaakte uiltjes/Crochet owls

Al surfend op het wereldwijde web kwam ik een leuk en supersimpel patroontje voor een gehaakt uiltje tegen. Om het haken weer eens te oefenen vond ik dit wel een leuk projectje. Toen het uiltje af was wilde mijn dochter er eigenlijk ook wel één, liefst roze. Gelukkig had ik nog een restje roze wol dus nu zitten er twee uiltjes bij ons. Hier vond ik het patroon: http://littlegreen.typepad.com/romansock/files/owlets.pdf

 

Surfing on the world wide web I came along a qute and super simple pattern for a crocheted owl. To practise my crochet technique this was a nice little project. When the little owl was finished my daughter wanted one too, prefarably in pink. Luckily I had some leftover pink wool so now we have two owls. I found the pattern here: http://littlegreen.typepad.com/romansock/files/owlets.pdf

Geef een reactie

