Nog meer vogels/More birds

Toen ik zwanger was van mjin dochter in 2005 wilde ik voor in haar kamertje een leuke mobile hebben. Nergens kon ik er eentje vinden die ik leuk genoeg vond. Dus heb ik een eigen ontwerp gemaakt en ben aan de slag gegaan. Ook met vilt want dat is geweldig matriaal om mee te werken.

Mijn dochter is nu zes en de mobile hangt nog steeds in haar kamer.

When I was pregnant with my daughter in 2005 I wanted a nice mobile for in her room. I couldn’t find one I liked enough. So I made my own design and started working on it. Again I used felt because it is fantastic material to work with.

My daughter is now six years old and the mobile is still hanging in her room.

Geef een reactie

