Handwerkontwerpster/Needlecraft designer

In het voorjaar van 2011 ben ik via de ENSAID begonnen met een opleiding voor handwerkontwerpster. Ik had nog nooit van deze opleiding gehoord, wist niet eens van het bestaan af. Min of meer bij toeval kwam ik op een forum terecht waar ik voor het eerst hierover hoorde. Meteen toen ik las wat de opleiding inhoudt wist ik dat dit voor mij bedoeld was. Je leert tijdens deze opleiding allerlei verschillende handwerktechnieken en je leert ook ontwerpen en tekenen.

Hier op mijn blog laat ik de verschillende technieken/werkjes zien die ik tot nu toe voor de opleiding heb gemaakt. We beginnen met een stekenlap en daarna het opnaaien van lovertjes en kraaltjes.

 

In the spring of 2011 I started an education to become a needlecraft designer. I had never heard of this education, didn’t even know it excisted. More or less accidently I bumped into a forum where I read about it for the first time. When I read what the education was about I knew it was meant for me. During the education you learn loads of different techniques and you also learn how to design and draw.

Here at my blog I will show the different techniques/projects that I made so far. I begin with a sampler and after that sewing spangles and beads.

Stekenlap/Sampler

 Opnaaien van lovertjes en kraaltjes/Sewing spangles and beads

Geef een reactie

