Geboortecadeautjes maken, hoe het begon/Making birth presents, how it all started

Een aantal jaar geleden vertelde een moeder van school dat ze zwanger was van de tweede. Ik was zo blij voor haar! Toen haar dochter geboren werd kreeg ik ook een geboortekaartje en daar stond een heel mooi getekend hart op. Dat inspireerde mij tot het maken van een vilten hart, deels geappliceerd, deels geborduurd. Op de achterkant borduurde ik de naam van het meisje. Daarna heb ik nog verschillende van zulke hartjes gemaakt (deels in opdracht). Na een tijdje wilde ik eens iets anders en ben toen overgestapt op de eendjes. En zoals in mijn eerste bericht te zien is ben ik inmiddels door naar het “hoofdstuk uil”.

Hieronder een paar foto’s van een aantal hartjes die ik heb gemaakt.

 

A few years ago a mother at school told me she was pregnant with her second child. I was so happy for her! When her daughter was born I received a card on which a beautiful heart was drawn. It inspired me to make a heart out of felt, partly applicated, partly embroidered. On the back I embroidered the name of the little girl. After that one I made several of those hearts (some of them were ordered). After a while I wanted something else and started making ducks. And like you can see in my first message I now arrived at the “chapter owl”.

 

Underneath a few photo’s of several hearts I made.

Geef een reactie

