Eenden/Ducks

Gisteren liet ik het uiltje zien dat ik voor een geboorte heb gemaakt. Eerder maakte ik steeds eenden maar de grote broer van dit nieuwe jongetje had ook al een eend gehad. Tijd dus voor iets nieuws want met alle eenden die ik inmiddels gemaakt heb kan ik een halve vijver vullen. Hier zijn er een paar.

Yesterday I showed the owl I made for a newborn. Previously I made ducks but the big brother of this new boy already had a duck. Time for something new. With all the ducks I made I can fill half a pond. Here are a few of them.

Eend voor Flynn/Duck for FlynnEend for Anne/Duck for AnneEend voor Guus/Duck for Guus

Geef een reactie

