Welkom op mijn blog/ welcome to my blog!

Mijn naam is Petra. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen, een zoon (geboren in 2003) en een dochter (geboren in 2005).

Vandaag, 10 december 2011, begin ik met mijn blog. Bloggen is nieuw voor mij, ik zal wel zien waar het mij brengt.

Het is mijn bedoeling te schrijven over de dingen die ik (mee-)maak en ik wil dit graag met foto’s gaan illustreren.

Mijn hobby’s zijn handwerken (ik ben bezig met een opleiding voor handwerkontwerpster en zal daar regelmatig werkstukken van laten zien), knutselen, koken en vooral bakken (er zullen vast ook nog wel recepten gaan volgen) en tuinieren.

Eigenlijk heb ik nog veel meer hobby’s maar dit zijn de belangrijkste waar ik vooral over zal schrijven. Ik zal mijn blog ook in het engels schrijven. Mocht iemand schrijf- of taalfouten tegenkomen laat het me dan weten. Fouten maken is menselijk…

Veel plezier bij het lezen van mijn blog. Laat gerust een berichtje achter!

My name is Petra. I am married and have two children, a son (born in 2003) and a daughter (born in 2005).

Today, December 10th 2011, I start writing my blog. Blogging is new to me. Let’s just wait and see what it will bring.

I want to write about the things I do and make and would like to illustrate this with photos.

My hobbies are crafts (I am taking lessons to become a (needle-)craft designer and I will show photos of my works regularly), cooking and especially baking (recipes will probably appear as well) and gardening.

I have loads of hobbies but these are the ones I will write about mostly. I’ll write my blog both in Dutch and in English. If you find any writing or language mistakes, please let me know. I’m only human and humans make mistakes…

Have fun reading my blog. Feel free to leave a message!

2 thoughts on “Welkom op mijn blog/ welcome to my blog!

  1. dag Petra, ik ben een vriendin (buurvrouw uit Driebergen) van je schoonmoeder. Wat ben je veelzijdig, mijn complimenten en wat een energie heb je. Ik ben al karton aan het verzamelen om een boot of kasteel te maken voor mijn kleinzoontjes. Misschien wordt het wat, veel succes en tot ziens op je mooie blog !

Geef een reactie

